hola!!
Trobo que està molt bé que aprofitem les noves tecnologies per crear un grup al face, però si he de donar la meva opinió no m'agrada. Potser no estareu d'acord amb la meva opinió però trobo que potser no hauria de ser una pàgina amb excés lliure.
Jo no m'he d'amagar de cap familiar i amics meus, fa molts anys que comparteixo la meva vida amb una noia, però si que amago la meva vida privada als meus estimats alumnes.
NO em fa res formar part del grup per donar-hi suport però si hi faig un comentari amb noms i cognoms a aquesta pàgina podria ser que algun dia algú ho veies i està clar que tinc alumnes que et Pbusquen i t'intenten agregar. Potser hauria de jugar amb les privacitats del facebook que jo no domino

Crec que la solució seria haver fet un grup on haguessis de demanar permís per formar-hi part, tipus com van fer amb el The G word, no caldria que fos un grup privat (no cal que ens tanquem en guetos) però si que hi hagués una petita barrera per formar part del grup.
M'agrada molt més aquest forum pq m'amago darrera un nom, i al face haig de fer servir el meu nom real, m'acabaré apuntant a la pàgina per donar suport a aquesta iniciativa pq no es pot saber qui hi està apuntada però m'abstindré de moment a fer-hi algun comentari.
Bé, només volia donar el meu punt de vista sobre la pàgina del face des de l'anonimat

Bona nit