GLG.CAT
Ens hem traslladat al Facebook!

Aquest Fòrum quedarà desactivat en breu, per això us convidem a visitar la nostra pàgina del Facebook, on és més fàcil participar i compartir informació. Ens veiem!

Copieu i enganxeu qualsevol d'aquestes adreçes al vostre navegador web, ambdues redireccionen al Facebook del GLG i no us oblideu d'afegir-les als vostres Favorits!:

glg.cat
facebook.glg.cat
GLG.CAT
Ens hem traslladat al Facebook!

Aquest Fòrum quedarà desactivat en breu, per això us convidem a visitar la nostra pàgina del Facebook, on és més fàcil participar i compartir informació. Ens veiem!

Copieu i enganxeu qualsevol d'aquestes adreçes al vostre navegador web, ambdues redireccionen al Facebook del GLG i no us oblideu d'afegir-les als vostres Favorits!:

glg.cat
facebook.glg.cat
GLG.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
GLG.CAT

Ens hem traslladat al Facebook!!! Can Ninetes (Ctra. Santa Eugènia 146 - Girona) FACEBOOK.GLG.CAT
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  
Temas similares
Navegació
 Facebook del GLG.cat
 Antic Fòrum
 Missatges
 Xat
 Recerca
 FAQ
Últimos temas
» Ens mudem al Facebook!
Ens mudem al Facebook! Icon_minitimeDc 19 Set 2012, 21:44 por fragil

» PRESENTACIÓ
Ens mudem al Facebook! Icon_minitimeDc 19 Set 2012, 21:36 por fragil

» RECOMENACIONS LLIBRES
Ens mudem al Facebook! Icon_minitimeDj 16 Ago 2012, 02:47 por tramuntana

» Hola
Ens mudem al Facebook! Icon_minitimeDg 11 Des 2011, 07:00 por Isobel

» Ens mudem al Facebook!!!
Ens mudem al Facebook! Icon_minitimeDc 30 Nov 2011, 03:16 por fragil

» Hola!
Ens mudem al Facebook! Icon_minitimeDg 06 Nov 2011, 02:58 por Isobel

» Si us agrada, doneu-li difusió. Gràcies
Ens mudem al Facebook! Icon_minitimeDt 01 Nov 2011, 04:19 por ylake

» Volem ser mares
Ens mudem al Facebook! Icon_minitimeDg 30 Oct 2011, 06:43 por ylake

» Pel·lícules de Temàtica
Ens mudem al Facebook! Icon_minitimeDv 28 Oct 2011, 20:36 por fragil

» LIP SERVICE
Ens mudem al Facebook! Icon_minitimeDt 25 Oct 2011, 20:39 por fragil

Mejores posteadores
fragil (272)
Ens mudem al Facebook! Vote_lcapEns mudem al Facebook! Voting_barEns mudem al Facebook! Vote_rcap 
silenci (71)
Ens mudem al Facebook! Vote_lcapEns mudem al Facebook! Voting_barEns mudem al Facebook! Vote_rcap 
la dama d'aragó (23)
Ens mudem al Facebook! Vote_lcapEns mudem al Facebook! Voting_barEns mudem al Facebook! Vote_rcap 
titi (19)
Ens mudem al Facebook! Vote_lcapEns mudem al Facebook! Voting_barEns mudem al Facebook! Vote_rcap 
bisbis (19)
Ens mudem al Facebook! Vote_lcapEns mudem al Facebook! Voting_barEns mudem al Facebook! Vote_rcap 
MAC (19)
Ens mudem al Facebook! Vote_lcapEns mudem al Facebook! Voting_barEns mudem al Facebook! Vote_rcap 
chakalita (17)
Ens mudem al Facebook! Vote_lcapEns mudem al Facebook! Voting_barEns mudem al Facebook! Vote_rcap 
martass (17)
Ens mudem al Facebook! Vote_lcapEns mudem al Facebook! Voting_barEns mudem al Facebook! Vote_rcap 
mrfmrf (15)
Ens mudem al Facebook! Vote_lcapEns mudem al Facebook! Voting_barEns mudem al Facebook! Vote_rcap 
xenta (14)
Ens mudem al Facebook! Vote_lcapEns mudem al Facebook! Voting_barEns mudem al Facebook! Vote_rcap 
Qui està Connectat
En total hi ha 8 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 8 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 34 el Dv 14 Abr 2023, 23:00
Estadístiques
Tenim 178 usuaris registrats
El darrer usuari registrat és elmo222

Els nostres usuaris han publicat un total de 624 missatges en 289 argumentos.
Març 2024
DlDtDcDjDvDsDg
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
CalendariCalendari
 

 Ens mudem al Facebook!

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
fragil
Admin
fragil


Femení
Nombre de missatges : 272
Age : 51
Ubicació : Girona
Registration date : 22/10/2007

Ens mudem al Facebook! Empty
MissatgeAssumpte: Ens mudem al Facebook!   Ens mudem al Facebook! Icon_minitimeDc 30 Nov 2011, 03:16

Us informem que avui dia 29/11/2011 hem inaugurat la plana del GLG al Facebook!

Us convidem a venir a fer-nos una visita virtual i compartir amb nosaltres tot allò que trobeu rellevant sobre el col·lectiu de lesbianes.

Creiem que aquest canvi farà més accessible la informació i més participativa a la gent que fins ara hem estat registrades al Fòrum del GLG. El Facebook suposa avui dia una de les eines comunicatives més útils, esteses i fàcils de fer servir dintre de les xarxes socials i nosaltres no ens volem quedar enrere.

Ja em fet el pas... ara només falteu vosaltres!

Exclamation Veniu i participeu! Exclamation
http://facebook.glg.cat
http://glg.cat


Aquest antic Fòrum del GLG (forum.glg.cat) continuarà vigent per a qui vulgui consultar continguts anteriors, però us recomanem que us apunteu al Facebook del GLG ja que aquí no es permetran nous registres ni nous missatges.


Editat per darrera vegada per fragil el Dc 19 Set 2012, 21:27, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
http://glg.cat
la dama d'aragó

la dama d'aragó


Femení
Nombre de missatges : 23
Age : 43
Ubicació : Girona
Registration date : 05/05/2009

Ens mudem al Facebook! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ens mudem al Facebook!   Ens mudem al Facebook! Icon_minitimeDj 09 Feb 2012, 10:42

hola!!

Trobo que està molt bé que aprofitem les noves tecnologies per crear un grup al face, però si he de donar la meva opinió no m'agrada. Potser no estareu d'acord amb la meva opinió però trobo que potser no hauria de ser una pàgina amb excés lliure.

Jo no m'he d'amagar de cap familiar i amics meus, fa molts anys que comparteixo la meva vida amb una noia, però si que amago la meva vida privada als meus estimats alumnes.
NO em fa res formar part del grup per donar-hi suport però si hi faig un comentari amb noms i cognoms a aquesta pàgina podria ser que algun dia algú ho veies i està clar que tinc alumnes que et Pbusquen i t'intenten agregar. Potser hauria de jugar amb les privacitats del facebook que jo no domino Sad

Crec que la solució seria haver fet un grup on haguessis de demanar permís per formar-hi part, tipus com van fer amb el The G word, no caldria que fos un grup privat (no cal que ens tanquem en guetos) però si que hi hagués una petita barrera per formar part del grup.

M'agrada molt més aquest forum pq m'amago darrera un nom, i al face haig de fer servir el meu nom real, m'acabaré apuntant a la pàgina per donar suport a aquesta iniciativa pq no es pot saber qui hi està apuntada però m'abstindré de moment a fer-hi algun comentari.

Bé, només volia donar el meu punt de vista sobre la pàgina del face des de l'anonimat Wink

Bona nit



Tornar a dalt Ir abajo
fragil
Admin
fragil


Femení
Nombre de missatges : 272
Age : 51
Ubicació : Girona
Registration date : 22/10/2007

Ens mudem al Facebook! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ens mudem al Facebook!   Ens mudem al Facebook! Icon_minitimeDc 19 Set 2012, 21:44

Perdona que no hagi contestat abans però et soc sincera si et dic que no havia vist que hi havia una resposta.

És totalment comprensible la teva opinió i per això, igual que aquest fòrum el pot visitar, llegir i registrar-se qualsevol persona, al Facebook passa el mateix. La diferència és que aquí una usuària es pot registrar sota un pseudònim i al Facebook no. Però per llegir qualsevol informació al Facebook del GLG no cal que ningú sàpiga la teva identitat.

Si vols participar al Facebook del GLG llavors sí que es mostra la teva identitat, però és un tema de Facebook, nosaltres no podem fer-hi res.

Des del GLG estem a favor de la Visibilitat Lèsbica com a fet d'integració de la dona lesbiana dintre de la normalitat, ja que no és cap delicte ser lesbiana, tot i que respectem a qui no vulgui ser visible.

Si vols participar al Facebook del GLG i no vols que es vegi la teva identitat, sempre pots registrar un altre usuari al Facebook per a fer-ho servir de manera "invisible" amagant la teva identitat.

La solució de crear un grup amb solicitud de permís tampoc hagués arreglat res perquè si, per exemple, un alumne o alumna teva demanés accès al Facebook del GLG, se li donaria sense problemes i veuria igualment la teva identitat. No sé si m'explicat.

En qualsevol cas sigues benvinguda i s'agraeix qualsevol comentari o crítica!
Tornar a dalt Ir abajo
http://glg.cat
 
Ens mudem al Facebook!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Ens mudem al Facebook!!!

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
GLG.CAT :: Notícies-
Canviar a: