GLG.CAT
Ens hem traslladat al Facebook!

Aquest Fòrum quedarà desactivat en breu, per això us convidem a visitar la nostra pàgina del Facebook, on és més fàcil participar i compartir informació. Ens veiem!

Copieu i enganxeu qualsevol d'aquestes adreçes al vostre navegador web, ambdues redireccionen al Facebook del GLG i no us oblideu d'afegir-les als vostres Favorits!:

glg.cat
facebook.glg.cat
GLG.CAT
Ens hem traslladat al Facebook!

Aquest Fòrum quedarà desactivat en breu, per això us convidem a visitar la nostra pàgina del Facebook, on és més fàcil participar i compartir informació. Ens veiem!

Copieu i enganxeu qualsevol d'aquestes adreçes al vostre navegador web, ambdues redireccionen al Facebook del GLG i no us oblideu d'afegir-les als vostres Favorits!:

glg.cat
facebook.glg.cat
GLG.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
GLG.CAT

Ens hem traslladat al Facebook!!! Can Ninetes (Ctra. Santa Eugènia 146 - Girona) FACEBOOK.GLG.CAT
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  
Navegació
 Facebook del GLG.cat
 Antic Fòrum
 Missatges
 Xat
 Recerca
 FAQ
Últimos temas
» Ens mudem al Facebook!
Moltes preguntes i algunes respostes... Icon_minitimeDc 19 Set 2012, 21:44 por fragil

» PRESENTACIÓ
Moltes preguntes i algunes respostes... Icon_minitimeDc 19 Set 2012, 21:36 por fragil

» RECOMENACIONS LLIBRES
Moltes preguntes i algunes respostes... Icon_minitimeDj 16 Ago 2012, 02:47 por tramuntana

» Hola
Moltes preguntes i algunes respostes... Icon_minitimeDg 11 Des 2011, 07:00 por Isobel

» Ens mudem al Facebook!!!
Moltes preguntes i algunes respostes... Icon_minitimeDc 30 Nov 2011, 03:16 por fragil

» Hola!
Moltes preguntes i algunes respostes... Icon_minitimeDg 06 Nov 2011, 02:58 por Isobel

» Si us agrada, doneu-li difusió. Gràcies
Moltes preguntes i algunes respostes... Icon_minitimeDt 01 Nov 2011, 04:19 por ylake

» Volem ser mares
Moltes preguntes i algunes respostes... Icon_minitimeDg 30 Oct 2011, 06:43 por ylake

» Pel·lícules de Temàtica
Moltes preguntes i algunes respostes... Icon_minitimeDv 28 Oct 2011, 20:36 por fragil

» LIP SERVICE
Moltes preguntes i algunes respostes... Icon_minitimeDt 25 Oct 2011, 20:39 por fragil

Mejores posteadores
fragil (272)
Moltes preguntes i algunes respostes... Vote_lcapMoltes preguntes i algunes respostes... Voting_barMoltes preguntes i algunes respostes... Vote_rcap 
silenci (71)
Moltes preguntes i algunes respostes... Vote_lcapMoltes preguntes i algunes respostes... Voting_barMoltes preguntes i algunes respostes... Vote_rcap 
la dama d'aragó (23)
Moltes preguntes i algunes respostes... Vote_lcapMoltes preguntes i algunes respostes... Voting_barMoltes preguntes i algunes respostes... Vote_rcap 
titi (19)
Moltes preguntes i algunes respostes... Vote_lcapMoltes preguntes i algunes respostes... Voting_barMoltes preguntes i algunes respostes... Vote_rcap 
bisbis (19)
Moltes preguntes i algunes respostes... Vote_lcapMoltes preguntes i algunes respostes... Voting_barMoltes preguntes i algunes respostes... Vote_rcap 
MAC (19)
Moltes preguntes i algunes respostes... Vote_lcapMoltes preguntes i algunes respostes... Voting_barMoltes preguntes i algunes respostes... Vote_rcap 
chakalita (17)
Moltes preguntes i algunes respostes... Vote_lcapMoltes preguntes i algunes respostes... Voting_barMoltes preguntes i algunes respostes... Vote_rcap 
martass (17)
Moltes preguntes i algunes respostes... Vote_lcapMoltes preguntes i algunes respostes... Voting_barMoltes preguntes i algunes respostes... Vote_rcap 
mrfmrf (15)
Moltes preguntes i algunes respostes... Vote_lcapMoltes preguntes i algunes respostes... Voting_barMoltes preguntes i algunes respostes... Vote_rcap 
xenta (14)
Moltes preguntes i algunes respostes... Vote_lcapMoltes preguntes i algunes respostes... Voting_barMoltes preguntes i algunes respostes... Vote_rcap 
Qui està Connectat
En total hi ha 11 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 11 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 34 el Dv 14 Abr 2023, 23:00
Estadístiques
Tenim 178 usuaris registrats
El darrer usuari registrat és elmo222

Els nostres usuaris han publicat un total de 624 missatges en 289 argumentos.
Abril 2024
DlDtDcDjDvDsDg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     
CalendariCalendari
 

 Moltes preguntes i algunes respostes...

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Invitat
Invitat
avatar



Moltes preguntes i algunes respostes... Empty
MissatgeAssumpte: Moltes preguntes i algunes respostes...   Moltes preguntes i algunes respostes... Icon_minitimeDv 01 Ago 2008, 04:01

Hola dones,
jo tinc moltes preguntes i alguna resposta confused , i com que també sóc una pesada insiteixo en buscar espais de debat, encara que sigui d'aquesta manera distant i anònima, però que potser pot ser útil. Potser totes heu marxat de vacances...queda alguna? i que vulgui xerrar?
Tornar a dalt Ir abajo
martass

avatar


Nombre de missatges : 17
Registration date : 17/04/2008

Moltes preguntes i algunes respostes... Empty
MissatgeAssumpte: Algunas preguntas.Y con una respuesta.   Moltes preguntes i algunes respostes... Icon_minitimeDv 01 Ago 2008, 06:15

Yo no he marchado de vacaciones,que propones?.....,de que quieres hablar?.
Tornar a dalt Ir abajo
fragil
Admin
fragil


Femení
Nombre de missatges : 272
Age : 51
Ubicació : Girona
Registration date : 22/10/2007

Moltes preguntes i algunes respostes... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Moltes preguntes i algunes respostes...   Moltes preguntes i algunes respostes... Icon_minitimeDv 01 Ago 2008, 19:50

Hola chicas!!! Pues si os interesa, podríamos convocar un chat semanal desde esta misma página. Como administradora del foro he visto que tiene esta posibilidad pero no he visto la ocasión de estrenarlo.

Proponed día y hora a ver si le va bien a la gente y si es a unas horas no demasiado nocturnas, me comprometo a estar un ratito por vosotras Smile

Saludos y a las que, afortunadamente ya estéis de vacaciones, disfrutadlas a tope!!! Basketball sunny study


.
Tornar a dalt Ir abajo
http://glg.cat
Invitat
Invitat
avatar



Moltes preguntes i algunes respostes... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Moltes preguntes i algunes respostes...   Moltes preguntes i algunes respostes... Icon_minitimeDs 02 Ago 2008, 00:03

Hola,
jo treballo, tot l'agost No i tindré temps de connectar-me. Potser us sembla una tonteria però tinc una llarga llista de temes que m'agradaria parlar respecte a la opció sexual...no sé, sembla que tothom sap de tot i jo només sé que no sé res confused . Ara he de marxar però...i per exemple, ser lesbiana és una elecció o és una cosa que ja ve de fàbrica, m'explico?...bé si us sembla aborrit passeu de mi. Petons
Tornar a dalt Ir abajo
martass

avatar


Nombre de missatges : 17
Registration date : 17/04/2008

Moltes preguntes i algunes respostes... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Moltes preguntes i algunes respostes...   Moltes preguntes i algunes respostes... Icon_minitimeDs 02 Ago 2008, 03:12

A mi lo del chat,me parece bien.A mi ahora mismo me va bien cualquier hora y cualquier dia,asi que os lo dejo a vosotras lo de poner la cita,de encuentro.
Dices algo asi como si el ser lesbiana es de fabrica o una eleccion....?,no entiendo bien tu pregunta,o tu duda.Realmente algo asi,no me habia planteado nunca.
Es que realmente el ser lesbiana,es una manera mas de entender o vivir la vida,como tantas otras mil,pienso yo....,no se,para mi,mi condicion sexual es tan natural como el que me gusten las naranjas,es algo natural,innato,no se.Nunca me he preguntado porque me gustan mas las naranjas que las peras....?,no se.Creo que no eres lesbiana por eleccion,es algo innato.Tan innato,como el acercarse a tocar un perro que pasa por tu lado.Y pienso lo mismo de la heterosexualidad.Quizas para ti,esto es venir de fabrica,no?.
Tornar a dalt Ir abajo
rouse

avatar


Femení
Nombre de missatges : 1
Age : 60
Ubicació : garrotxa
Registration date : 13/07/2008

Moltes preguntes i algunes respostes... Empty
MissatgeAssumpte: moltes preguntes i algunes respostes...   Moltes preguntes i algunes respostes... Icon_minitimeDl 04 Ago 2008, 05:31

Hola noies
bueno jo crec que ja ve de fabrica....pero tambe en els fons es una "eleccio".
cadascuna escull lo que vol fer o lo que vol ser, per sort avui en dia ho teni-ho mes facil.... Exclamation
en el meu cas no vaig poguer escullir (encara que ho tigues clar)uufff ojala hagues pogut.... Laughing
lo que si tinc clar es que m'agraden mes les tronjes en aquet cas.....es broma martass.

perdoneu el meu catala escrit suposo que no es gaire encertat...pero ho intent-ho
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat
avatar



Moltes preguntes i algunes respostes... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Moltes preguntes i algunes respostes...   Moltes preguntes i algunes respostes... Icon_minitimeDv 08 Ago 2008, 00:30

Hola...i en fi, tampoc és que el tema del perquè em preocupi de manera especial. De fet, les i els heterosexuals segurament no es pregunten el perquè de la seva sexualitat, com no ens preguntem perquè ens agrada més el formatge que el pernil etc...de tota manera, jo em penso que el fet cultural és molt important. La mostra és que cultures antigues com la grega i en segons quin moment, era acceptat i ben vist que els mestres savis iniciessin als seus deixebles també en la sexualitat, i clar, passava entre homes, que eren els estudiosos. Estic convençuda de que si es fés una campanya mediàtica progressiva de que és bò tenir relacions lèsbiques, moltes dones s'hi llençarien...
Sense voler ser derrotista, de debò penseu que tot està superat, que el fet homosexual, lèsbic en el nostre cas, es viu de manera natural arreu?
L'altra dia vaig haver de dir en veu alta i davant d'una cua de gent que esperava el seu torn...la funcionària em pregunta i jo responc; -la meva companya, -companya de pis? -no, jo visc sola. -La meva companya sexo-afectiva, sóc lesbiana jo. Tothom se'm va quedar mirant. Natural, natural no és no? petonets
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat
avatar



Moltes preguntes i algunes respostes... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Moltes preguntes i algunes respostes...   Moltes preguntes i algunes respostes... Icon_minitimeDv 08 Ago 2008, 00:50

Perdoneu...us he fotut el rotllo de manera molt impersonal i sense contestar. La cosa del chat a mi m'està bé sempre que pugui, però sembla que no estm gaire animades?
I Rouse, doncs sí, suposo que fa anys enrrere la cosa estava molt difícil, a part de les lleis del règim franquista, i d'alguns perjudicis per part de l'esquerra (costums burgeses en deien) hi havia l'esglèsia, catòlica en el nostre cas, que ha contribuït sempre a atacar tot el que fós avançar cap als drets i llibertats del col.lectiu, i ho continua fent.
Suposo que personalment devia ser molt difícil "trencar" família, amistats, veinat, t'havies d'aïllar dins d'una bombolla suposo...no sé.
Martass....jo, debo de ser muy...en fin que no lo vivo de manera natural, no por mi sinó por la gente que se queda mirando por la calle...o tantas otras situaciones en dónde explico que soy lesbiana y no se encaja de manera natural..vaya, todo el mundo es heterosexual hasta que se demuestra lo contrario...me explico?
Tornar a dalt Ir abajo
martass

avatar


Nombre de missatges : 17
Registration date : 17/04/2008

Moltes preguntes i algunes respostes... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Moltes preguntes i algunes respostes...   Moltes preguntes i algunes respostes... Icon_minitimeDg 10 Ago 2008, 21:15

No lo se.....Todo el mundo es heterosexual hasta que se demuestre lo contrario....?....,no lo se....
Y lo de que te miren por la calle....,en Barcelona....,no se....,a mi no me ocurre.
Tornar a dalt Ir abajo
Invitat
Invitat
avatar



Moltes preguntes i algunes respostes... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Moltes preguntes i algunes respostes...   Moltes preguntes i algunes respostes... Icon_minitimeDl 25 Ago 2008, 23:51

Hola...en serio? no te pasa? nunca te has sentido discriminada? o aúnque no sea discriminada, tratada de manera heteronormal? qué suerte!
El otro dia fuí al ginecólogo, después de la exploración me preguntó: utilizas algún método anticonceptivo? le dije que sí, me preguntó cual...-pués no tener relaciones con hombres, soy lesbiana. Y automàticamente la enfermera y él levantaron la cabeza mirándome, luego se disculpó diciendo textualmente; no pasa nada. Bueno...es que a nadie se le pasa por la cabeza que hay mujeres que no necessitamos anticonceptivos? los protocolos ginecològicos de atención dan por sentado que eres heterosexual.
Además ese detallito de comentario tan usual del...-no pasa nada...a mi me pasa muchas veces. Me encuentro a alguien del colegio y hablamos y...te has casado? hijos? novio? bueno, es que soy lesbiana...la última vez el tipo no paraba de repetir...no pasa nada, hoy en día, no pasa nada. Ya sé que no pasa nada. Y luego se justifican llenándote de comentarios progres del mismo tipo. En fi...cosas de la heteronorma. Besos
Tornar a dalt Ir abajo
martass

avatar


Nombre de missatges : 17
Registration date : 17/04/2008

Moltes preguntes i algunes respostes... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Moltes preguntes i algunes respostes...   Moltes preguntes i algunes respostes... Icon_minitimeDj 28 Ago 2008, 03:08

Pues no.De verdad que nunca he tenido ningun problema ni en casa,ni en el barrio,ni en los trabajos.
Nunca he tenido problemas por ser lesbiana.Si,quizas,es una suerte.
Tornar a dalt Ir abajo
Kuka

avatar


Femení
Nombre de missatges : 2
Age : 35
Ubicació : Vilablareix
Registration date : 28/08/2008

Moltes preguntes i algunes respostes... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Moltes preguntes i algunes respostes...   Moltes preguntes i algunes respostes... Icon_minitimeDj 28 Ago 2008, 09:17

Bé, sóc nova per aquí. Feia temps que tenia la web guardada però per manda i falta de temps no l'havia visitada encara. Això no pot ser... Evil or Very Mad

Doncs espero enganxar-se al forum i visitar-lo sovint, perquè m'interessa Very Happy

M'agradaria comentar el que has dit tu Lila, si no m'equivoco, de que si s'és lesbiana de serie o si és una elecció. Jo opino que tan li fot lol! vull dir que per exemple, totes heu dit que s'és lesbiana de sèrie, innata, i jo crec que no, jo he estat amb nois i m'he trobat millor amb les noies i aquí estic. No pel tema sexual, perquè això si que importa ben poc (al cap i a la fi si es fa bé s'arriba alla mateix, si o no? tongue ), sino pels sentiments que he compartit i per la sensibilitat de les dones. Això és el que m'agrada, a més del bellíssim cos que tenim! jaja Jo crec que sempre m'he fixat amb tot, nois i noies cyclops , però que m'he sentit plena quan he tingut una relació amb una noia, perquè pots ser amiga i parella a la vegada... (opinió meva també jaja)

Res, ale! Sembla a ser que si, que hi ha hagut moltes vacances per aquí no?


K U K A
Tornar a dalt Ir abajo
Kuka

avatar


Femení
Nombre de missatges : 2
Age : 35
Ubicació : Vilablareix
Registration date : 28/08/2008

Moltes preguntes i algunes respostes... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Moltes preguntes i algunes respostes...   Moltes preguntes i algunes respostes... Icon_minitimeDj 28 Ago 2008, 09:20

Per cert, volia comentar l'anècdota del meu ginecòleg jaja

Hem va fer la mateixa pregunta que a tu Lila, "quin mètode anticonceptiu utilitzes?" i jo "cap", i em mira i li dic "estic sortint amb una noia" i ell somriu i em diu "ah d'acord, doncs perfecte, menys problemes!" referint-se a que no m'havia de preocupar per l'embaràs.

Un crak! Tots haurien de ser com ell, però encara queda molt per fer: paciència, que a la gent li costa assimilar que no tothom és igual ni li agrada el mateix...


K U K A
Tornar a dalt Ir abajo
 
Moltes preguntes i algunes respostes...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
GLG.CAT :: Consultes-
Canviar a: