Últimos temas | » Ens mudem al Facebook!Dc 19 Set 2012, 21:44 por fragil » PRESENTACIÓ Dc 19 Set 2012, 21:36 por fragil » RECOMENACIONS LLIBRES Dj 16 Ago 2012, 02:47 por tramuntana » HolaDg 11 Des 2011, 07:00 por Isobel » Ens mudem al Facebook!!!Dc 30 Nov 2011, 03:16 por fragil » Hola!Dg 06 Nov 2011, 02:58 por Isobel » Si us agrada, doneu-li difusió. GràciesDt 01 Nov 2011, 04:19 por ylake » Volem ser maresDg 30 Oct 2011, 06:43 por ylake » Pel·lícules de TemàticaDv 28 Oct 2011, 20:36 por fragil » LIP SERVICEDt 25 Oct 2011, 20:39 por fragil |
Qui està Connectat | En total hi ha 30 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 30 Invitats Cap El major nombre d'usuaris connectats fou 208 el Dt 19 Nov 2024, 05:44 |
Estadístiques | Tenim 178 usuaris registrats El darrer usuari registrat és elmo222
Els nostres usuaris han publicat un total de 624 missatges en 289 argumentos.
|
Novembre 2024 | Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
---|
| | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | Calendari |
|
|
| SÈRIE: Chica busca chica | |
| | Autor | Missatge |
---|
fragil Admin
Nombre de missatges : 272 Age : 52 Ubicació : Girona Registration date : 22/10/2007
| Assumpte: SÈRIE: Chica busca chica Dc 16 Abr 2008, 05:01 | |
| | |
| | | xenta
Nombre de missatges : 14 Age : 62 Ubicació : Banyoles Registration date : 25/03/2009
| Assumpte: L-WORD Dt 07 Abr 2009, 21:51 | |
| Hola
Coneixeu L-Word, la sèrie sobre una colla d'amigues lesbianes a LA (Los Angeles)? Son molt i molt divertides. La meva preferida és ALice, lesbiana també a la vida real. Tinc els DVD de la Primera i Tercera temporades. S els voleu veure no teniu més qeu demanr-me'ls.
x | |
| | | fragil Admin
Nombre de missatges : 272 Age : 52 Ubicació : Girona Registration date : 22/10/2007
| Assumpte: Re: SÈRIE: Chica busca chica Dj 09 Abr 2009, 04:25 | |
| Doncs jo soc una L-maníaca!!! he seguit des de el primer dia tots els capítols i en faig col·lecció.
I mira tu quina cosa, tot i que la gent no acostuma a estar d'acord amb mi, la meva preferida també és la Alice Pieszecki (magníficament interpretat per la genial Leisha Hailey). Tot i que potser des del punt de vista estètic no és la més agraciada, no està gens malament i el que em fa més pes és tota la resta: és simpàtica, picant, divertida, histriònica, apassionada, delirant, intel·ligent, borde quan vol, parlanxina, sensual, puf!!! i no sé quantes coses més, a part que, de moment, és la única que, des de fa molts anys, ha sortit de l'armari (per si no ho sabeu, entre d'altres xicotes, ho va ser de la cantant americana K.D. Lang). I una altra dada, la Leisha Hailey és cantant des de fa molts anys, primer amb el grup The Murmurs i últimament amb el grup Gush. Per Internet corre la seva música
A més a més, per als fans d'aquesta actriu i el seu personatje, m'alegra escriure que és la única actriu que, de moment, té spin-off, és a dir, sèrie pròpia deribada de la sèrie mare "The L Word"; tot i que encara no s'ha començat a rodar ni hi han dates d'estrena concretes.
Us deixo aquesta foto per a que recordeu jeje:
| |
| | | xenta
Nombre de missatges : 14 Age : 62 Ubicació : Banyoles Registration date : 25/03/2009
| Assumpte: touché Dj 09 Abr 2009, 06:54 | |
| Ostres, FRAGIL, quina sorpresa!!!!......podria passar hores parlant de l'Alice....és tot el que tú dius i molt més, jo fins i tot la trobo també la més agraciada, més real....recordes quan ho vàren deixar amb la Dana i feia tota mena de tractaments per oblidar-la, les pastis i la terapia de grup....i que no podia parar de parlar d'ella al seu programa de l'emissora de ràdio, i la seva jefa darrere el vidre fent-li amenaces de mort?....JAJAJA insuperable......i aquell invent sobre la xarxa de relacions?....jo també ho pensava.... Ets la primera fan que conec que no és de USA....escolta........no ens mereixeriem nosaltre també tenir un The Planet i un ambient bestial com el seu? i tant! Tenia tota la informació que dones, inclosos els CDs de The Murmurs (m'encanta You SUck), però Gush ja ha passat a la història també, ara toca amb una altra noia i es diuen UHHUHER,
El que no sabia és això de la nova serie de la Leisha....GRACIES!!!!!!!....a partir d'ara soc amiga teva incondicional i per l'eternitat,....quan vulguis et reto a un concurs de preguntes sobre L-Word. Com et diria l'Alice, you rock!
A alguna més l'hi interessa el tema?
XOX | |
| | | fragil Admin
| | | | Urkatu
Nombre de missatges : 2 Age : 36 Ubicació : Caldes de Malavella Registration date : 17/04/2010
| Assumpte: Re: SÈRIE: Chica busca chica Dg 03 Abr 2011, 08:01 | |
| Massa bé!!! jajaja
A mi tb m'agradava l'Alice, però bastant més la Dana no sé perquè... Després de la tercera temporada, la quarta ja no em va enganxar i vaig deixar de veure la serie. (no sé el motiu exacte) però bé, que ja no la segueixo. Després vaig cambiar de gust i quan sortia l'Helena (principi de la 4 k si la mirava) em vaig quedar amb ella, perque m'agrada bastant més.
Es molt bona la sèrie. | |
| | | | SÈRIE: Chica busca chica | |
|