| Discoteques/PUB Girona | |
|
+7mire Dolors Vidal MAC fragil Xocolatina la dama d'aragó Martona 11 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Dolors Vidal
Nombre de missatges : 11 Age : 50 Ubicació : La Bisbal d'Empordà Registration date : 23/11/2009
| Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Dv 19 Mar 2010, 09:14 | |
| MOLTES GRACIES FRAGIL!!!!
GRAN NIT LA DE DISSABTE AMB LA TERREMOTO DE ALCORCON!!
I MOLTA GENT!!! GRACIES SI VAREU VENIR!
Consulteu el blog de DIAMOND i estareu al dia de totes les festes de DISCOTECA PEACH! Podeu descarregar fotos, podeu fer-vos seguidors...
ANIMEU-VOS!!!
AQUEST DISSABTE FESTA DELS 70, 80 I 90!! (Podeu venir disfressades, vestides de la época... I sobretot amb moltes ganes de bon rollo i passar-s'ho molt bé!)
ENS HI VEIEM??!!
Dolors Vidal | |
|
| |
Dolors Vidal
Nombre de missatges : 11 Age : 50 Ubicació : La Bisbal d'Empordà Registration date : 23/11/2009
| Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Dc 07 Abr 2010, 09:18 | |
| HOLA NOIES!!! INFORMAR-VOS QUE EL DISSABTE 8 DE MAIG PORTEM A SOFIA DEEJAY A DISCOTECA PEACH. Moltes de vosaltres potser no la coneixeu pel seu nom artístic/professional... però segur que sabreu si us dic SOFIA CRISTO :-) ;-) Consulteu tots els nostres events en el meu FACEBOOK (Dolors Vidal) o visiteu el blog DIAMOND (Rosa & Dolors) http://diamondgirona.blogspot.com Salutacions a totes i a vera si ens veiem pel PEACH que està GENIAL!!! Cada cap de setmana hi passen més de 600 persones!! I us puc ven assegurar que hi ha molta noia!! Fins aviat! Dolors Vidal | |
|
| |
Amelie
Nombre de missatges : 8 Age : 41 Ubicació : La Bisbal d'Emporda Registration date : 02/02/2011
| Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Dj 03 Feb 2011, 10:11 | |
| Bonees, Una pegunta! que sabeu si encara està obert el pub que deieu que hi havia a Vullpellac? és que fa poquet que visc per aquí i no em sona que hi hagi res d'ambient a prop? pot ser que l'hagin tancat?? Bé ja em direu algo, si voleu Moltes gràcies!!! | |
|
| |
fragil Admin
Nombre de missatges : 272 Age : 52 Ubicació : Girona Registration date : 22/10/2007
| Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Dl 07 Feb 2011, 20:38 | |
| Hola Amelie, doncs jo no recordo cap local d'ambient a Vullpellac... ho sento, no et puc ajudar. | |
|
| |
silenci
Nombre de missatges : 71 Age : 60 Ubicació : girona Registration date : 27/04/2008
| Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Dt 08 Feb 2011, 11:58 | |
| Hola Amelie, si el pub que hi havia a vulpellach és deia scènic però va durar poc temps.
Ja fa més d'un any que està tancat. | |
|
| |
Amelie
Nombre de missatges : 8 Age : 41 Ubicació : La Bisbal d'Emporda Registration date : 02/02/2011
| Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Dv 11 Feb 2011, 10:37 | |
| Ohhh doncs vaja! Hauré de buscar si hi ha alguna coseta que quedi més a prop que Girona! Però moltes gràcies per contestar noies!!!
| |
|
| |
silenci
Nombre de missatges : 71 Age : 60 Ubicació : girona Registration date : 27/04/2008
| Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Ds 19 Feb 2011, 23:18 | |
| A Vilamalla hi ha el natural, a prop de Figueres, no en tinc ni ideia de com està l'ambient, i he sentit que a L'Escala hi ha un bar que el porten una parella de dones, però ara està tancat, de cara l'estiu si se alguna cosa ja ho comunicare. | |
|
| |
mrfmrf
Nombre de missatges : 15 Age : 44 Ubicació : ... Registration date : 14/12/2009
| Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Dg 13 Mar 2011, 03:14 | |
| - silenci escrigué:
- A Vilamalla hi ha el natural, a prop de Figueres, no en tinc ni ideia de com està l'ambient, i he sentit que a L'Escala hi ha un bar que el porten una parella de dones, però ara està tancat,
de cara l'estiu si se alguna cosa ja ho comunicare. El de l'Escala es el del port? una meva amiga francesa era la que el protava...obren pel marc o abril crec, esta molt be, ja hi anire jo si es pot, estic al Japo i de moment ni sortir del pis es pot per la radioactivitat. | |
|
| |
Amelie
| Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Dl 14 Mar 2011, 10:09 | |
| Doncs ja miraré més endavant si està bé o què! moltes gràcies per la info. Osti al Japó! està molt xungo realment lo de la radioactivitat? aquí ho pinten fatal (a comptagotes però fatal) bé ànims i merci de nou! | |
|
| |
mrfmrf
| Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Dl 14 Mar 2011, 23:59 | |
| | |
|
| |
Amelie
| Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Dt 15 Mar 2011, 01:40 | |
| Moltes gràcies per l'enllaç, ufff fa una mica de por tot plegat! Molts ànims i sort! | |
|
| |
mrfmrf
| Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Dt 15 Mar 2011, 03:16 | |
| gracies pels anims! tot i q el divendres semblava q era "el final" ara estic millor i estic segura q tot sortira be | |
|
| |
silenci
| Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Dc 23 Mar 2011, 08:46 | |
| He llegit els articles que has comentat, jo ho he estat seguint a traves de: los ojos de ella - blog losojosdeella.com
És d'un noi que també viu a Tokio, hi ha moltes fotos, crec que per sort ha passat a Japó, ja que aixó passa a qualsevol altre païs, i la desgràcia és molt més gran, ja que no hi ha cap païs tant ben preparat per els terratremols com Japó. I no podem deixar de banda el civisme que han demostrat aquesta gent, crec que tenim moltes coses per apendre del Japonessos.
Molta paciència i molts anims desde Girona. | |
|
| |
| Discoteques/PUB Girona | |
|