GLG.CAT
Ens hem traslladat al Facebook!

Aquest Fòrum quedarà desactivat en breu, per això us convidem a visitar la nostra pàgina del Facebook, on és més fàcil participar i compartir informació. Ens veiem!

Copieu i enganxeu qualsevol d'aquestes adreçes al vostre navegador web, ambdues redireccionen al Facebook del GLG i no us oblideu d'afegir-les als vostres Favorits!:

glg.cat
facebook.glg.cat
GLG.CAT
Ens hem traslladat al Facebook!

Aquest Fòrum quedarà desactivat en breu, per això us convidem a visitar la nostra pàgina del Facebook, on és més fàcil participar i compartir informació. Ens veiem!

Copieu i enganxeu qualsevol d'aquestes adreçes al vostre navegador web, ambdues redireccionen al Facebook del GLG i no us oblideu d'afegir-les als vostres Favorits!:

glg.cat
facebook.glg.cat
GLG.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
GLG.CAT

Ens hem traslladat al Facebook!!! Can Ninetes (Ctra. Santa Eugènia 146 - Girona) FACEBOOK.GLG.CAT
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  
Temas similares
    Navegació
     Facebook del GLG.cat
     Antic Fòrum
     Missatges
     Xat
     Recerca
     FAQ
    Últimos temas
    » Ens mudem al Facebook!
    Perduda per el món. Icon_minitimeDc 19 Set 2012, 21:44 por fragil

    » PRESENTACIÓ
    Perduda per el món. Icon_minitimeDc 19 Set 2012, 21:36 por fragil

    » RECOMENACIONS LLIBRES
    Perduda per el món. Icon_minitimeDj 16 Ago 2012, 02:47 por tramuntana

    » Hola
    Perduda per el món. Icon_minitimeDg 11 Des 2011, 07:00 por Isobel

    » Ens mudem al Facebook!!!
    Perduda per el món. Icon_minitimeDc 30 Nov 2011, 03:16 por fragil

    » Hola!
    Perduda per el món. Icon_minitimeDg 06 Nov 2011, 02:58 por Isobel

    » Si us agrada, doneu-li difusió. Gràcies
    Perduda per el món. Icon_minitimeDt 01 Nov 2011, 04:19 por ylake

    » Volem ser mares
    Perduda per el món. Icon_minitimeDg 30 Oct 2011, 06:43 por ylake

    » Pel·lícules de Temàtica
    Perduda per el món. Icon_minitimeDv 28 Oct 2011, 20:36 por fragil

    » LIP SERVICE
    Perduda per el món. Icon_minitimeDt 25 Oct 2011, 20:39 por fragil

    Mejores posteadores
    fragil (272)
    Perduda per el món. Vote_lcapPerduda per el món. Voting_barPerduda per el món. Vote_rcap 
    silenci (71)
    Perduda per el món. Vote_lcapPerduda per el món. Voting_barPerduda per el món. Vote_rcap 
    la dama d'aragó (23)
    Perduda per el món. Vote_lcapPerduda per el món. Voting_barPerduda per el món. Vote_rcap 
    titi (19)
    Perduda per el món. Vote_lcapPerduda per el món. Voting_barPerduda per el món. Vote_rcap 
    bisbis (19)
    Perduda per el món. Vote_lcapPerduda per el món. Voting_barPerduda per el món. Vote_rcap 
    MAC (19)
    Perduda per el món. Vote_lcapPerduda per el món. Voting_barPerduda per el món. Vote_rcap 
    chakalita (17)
    Perduda per el món. Vote_lcapPerduda per el món. Voting_barPerduda per el món. Vote_rcap 
    martass (17)
    Perduda per el món. Vote_lcapPerduda per el món. Voting_barPerduda per el món. Vote_rcap 
    mrfmrf (15)
    Perduda per el món. Vote_lcapPerduda per el món. Voting_barPerduda per el món. Vote_rcap 
    xenta (14)
    Perduda per el món. Vote_lcapPerduda per el món. Voting_barPerduda per el món. Vote_rcap 
    Qui està Connectat
    En total hi ha 7 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 7 Invitats :: 1 Motor de búsqueda

    Cap

    El major nombre d'usuaris connectats fou 34 el Dv 14 Abr 2023, 23:00
    Estadístiques
    Tenim 178 usuaris registrats
    El darrer usuari registrat és elmo222

    Els nostres usuaris han publicat un total de 624 missatges en 289 argumentos.
    Maig 2024
    DlDtDcDjDvDsDg
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  
    CalendariCalendari
     

     Perduda per el món.

    Ir abajo 
    3 participantes
    AutorMissatge
    Invitat
    Invitat
    avatar



    Perduda per el món. Empty
    MissatgeAssumpte: Perduda per el món.   Perduda per el món. Icon_minitimeDj 04 Jun 2009, 07:21

    Bones:)

    Em presento, em dic María José i soc de Girona, evidentment lesbiana. Tinc 16 anys, i segurament algú pensarà que com ho tinc tan clar si soc lesbiana amb lo jove que soc(M'ha passat molts cops T.T), dons ho sé simplement, perquè m'encanten les dones i soc la única que em coneix-ho realment.. Wink En fi, espero conèixer gent, poder assistir a alguna activitat o algo i passar una bona estona.

    Per cert, crec que ja m'havia registrat però no m'enrecordo pas del nom d'usuari.. :SQue vagi molt bé, un petó!
    Tornar a dalt Ir abajo
    la dama d'aragó

    la dama d'aragó


    Femení
    Nombre de missatges : 23
    Age : 44
    Ubicació : Girona
    Registration date : 05/05/2009

    Perduda per el món. Empty
    MissatgeAssumpte: Re: Perduda per el món.   Perduda per el món. Icon_minitimeDv 05 Jun 2009, 05:50

    Millor tenir-ho tan clar tan jove que negar-t'ho a tu mateixa i no acceptar-te fins molt més gran, ja m'hagués agradat haver-ho tingut tan clar i no haver-m'ho negat sortint amb nois, pensant que ja em passaria... peró era veure una noia i ja em tremolava tot, jejeje!!

    a través del GLG podrás conéixer gent i també al portal chueca.com, jo allá hi vaig conéixer la meva dona!!

    Apa!! adéu
    Tornar a dalt Ir abajo
    Invitat
    Invitat
    avatar



    Perduda per el món. Empty
    MissatgeAssumpte: Re: Perduda per el món.   Perduda per el món. Icon_minitimeDv 05 Jun 2009, 20:56

    Dons si, millor reconèixer-ho quan més aviat millor!Smile
    Tornar a dalt Ir abajo
    violeta

    violeta


    Femení
    Nombre de missatges : 3
    Age : 43
    Ubicació : Girona
    Registration date : 28/12/2009

    Perduda per el món. Empty
    MissatgeAssumpte: Re: Perduda per el món.   Perduda per el món. Icon_minitimeDl 28 Des 2009, 02:35

    Hola!

    Ja m'hagués agradat tenir-ho tan clar a mi també quan tenia 16 anys!!!

    Bé, em presento. Em dic Maria i, com moltes sóc de Girona. Ara, per fi, he decidit no enganyar-me més a mi mateixa i reconèixer el que realment sento cap a les dones: atracció.
    He sortit amb alguns nois i m'anava sortint la vena lesbiana de tant en tant, però la tornava a amagar fins que he dit que prou, que no tinc res a amagar, al contrari, i a qui no li agradi que s'aguanti!! Carai!, que ja és hora que sigui jo mateixa!

    Això sí, vaig ben perduda... però aquí estic! Amb moltes ganes i feliç d'haver sigut totalment sincera amb mi mateixa.

    Una abraçada i ens veiem!!!
    Tornar a dalt Ir abajo
    mrfmrf

    mrfmrf


    Femení
    Nombre de missatges : 15
    Age : 43
    Ubicació : ...
    Registration date : 14/12/2009

    Perduda per el món. Empty
    MissatgeAssumpte: Re: Perduda per el món.   Perduda per el món. Icon_minitimeDl 04 Gen 2010, 13:49

    Hola Maria ,
    ah, jo també em dic Maria..
    supospo que totes al principi anem una mica perdudes...no és fàcil.. pero en el fons el que compte es sentir-te bé amb tu mateixa i ser feliç...jo vaig tenir la meva primera relació amb una noia quan vivia fora del país i ni tan sols sabia si era lesbiana o que era...fa uns 11 anys ja..però les meves prioritats continuen siguent les mateixes, ser qui sóc i ser feliç sigui com sigui.

    q tinguis sort,
    Maria
    Tornar a dalt Ir abajo
     
    Perduda per el món.
    Tornar a dalt 
    Pàgina 1 de 1
     Temas similares
    -
    » ESTIC UNA MICA PERDUDA

    Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
    GLG.CAT :: Consultes-
    Canviar a: