|
|
| Autor | Missatge |
|---|
Dolors Vidal

Nombre de missatges: 11 Age: 38 Ubicació: La Bisbal d'Empordà Registration date: 23/11/2009
 | Assumpte: DISCOTECA PEACH A GIRONA CAPITAL Dc 27 Gen 2010, 16:15 | |
| | Martona escrigué: | Hola a totes! Estava cercant algun lloc on sortir per l'ambient a Girona, però no he sabut trobar cap discoteca o Pub. Sóc nova a la província i no conec cap lloc. Així que qualsevol recomanació serà benvinguda!!! I de passada m'agradaria que em diguesiu d'algun lloc romnàtic per sorprendre a la meva xiqueta. Moltes gràcies!!! |
Hola Martona Desde el 31 de desembre hem obert una nova discoteca a Girona Capital anomenda PEACH. Ctra. de Barcelona, 177-179 (Antiga Botellita) Girona Obert Divendres i Dissabtes a partir de les 23.30 fins a les 6.00 Si vols rebre informació de tots els events que realitzem cada setmana uneix-te al facebook de Dolors Vidal o visita el nostre Blog http://diamondgirona.blogspot.com Gràcies |
|
 | |
Dolors Vidal

Nombre de missatges: 11 Age: 38 Ubicació: La Bisbal d'Empordà Registration date: 23/11/2009
 | Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Dv 12 Feb 2010, 00:13 | |
| Hola noies!!! Sempre vaig entrant... i veig que no esteu gaire animades...!!!! A veure si us engresqueu a entrar més i a fer comentaris, deixar propostes, sugerències... com voleu que així funcioni Girona??? Aixxxx.....!!!!! En fi, jo intento posar el meu granet de sorra! ;-) Per la vostre informació, aquest dissabte 13 de febrer a Discoteca Peach fem la Festa de Missatges, celebrem Sant Valentí i desde Barcelona ens arriben les guapissimes, simpàtiques i glamuroses NOA i SILFIDE. Dos drag's de gran nivell que moltes de vosaltres potser ja coneixeu si vareu venir a la festa PLATEA & DIAMOND o heu pogut anar a reconeguts locals de Barcelona com l'Strass el Ddivine. I la millor música amb el nostre resident DJ BENY. Us esperem aquest dissabte amb una festa molt divertida i diferent! I recordeu: Entrada lliure!!!! El proper dissabte 20 de febrer fem CARNAVAL!!! Tindrem concurs de Drag's i també podran participar disfresses i comparses. A aquesta nit tant colorida, us portarem desde les Illes Canàries una autèntica DRAG de PLATAFORMA. LA seva agilitat, els seus espectacles i els seus 2'53 metres no us deixarant indiferents! A tot això les que vingueu totalment disfressades podreu gaudir del 50% de descompte en la primera copa. I per si fos poc... també entrada lliure!! Us hi espero noies! Salutacions a totes! Dolors Vidal |
|
 | |
MAC

Nombre de missatges: 19 Age: 27 Ubicació: Girona Registration date: 25/10/2009
 | Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Dt 16 Feb 2010, 14:48 | |
| Ja em sap greu!, cada vegada k intento anar-hi, passa algo i no puc.. ja porto 6 vegades aixi... ja tinc ganes d'anar-hi |
|
 | |
Dolors Vidal

| Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Dl 08 Mar 2010, 14:40 | |
| AQUEST DISSABTE 13 DE MARÇ PER PRIMERA VEGADA A GIRONA... LA TERREMOTO DE ALCORCON! US HI ESPEREM!! http://diamondgirona.blogspot.com |
|
 | |
fragil Admin

Nombre de missatges: 268 Age: 39 Ubicació: Girona Registration date: 22/10/2007
 | Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Dj 18 Mar 2010, 10:13 | |
| Dolors la festa va ser genial, la música em va encantar, la gent molt guai i la Terremoto això mateix, un terremoto jejeje quin "desparpajo"  Estic desitjant anar a la festa Ochentera d'aquest dissabte!!! |
|
 | |
Dolors Vidal

| Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Dj 18 Mar 2010, 22:14 | |
| MOLTES GRACIES FRAGIL!!!!
GRAN NIT LA DE DISSABTE AMB LA TERREMOTO DE ALCORCON!!
I MOLTA GENT!!! GRACIES SI VAREU VENIR!
Consulteu el blog de DIAMOND i estareu al dia de totes les festes de DISCOTECA PEACH! Podeu descarregar fotos, podeu fer-vos seguidors...
ANIMEU-VOS!!!
AQUEST DISSABTE FESTA DELS 70, 80 I 90!! (Podeu venir disfressades, vestides de la época... I sobretot amb moltes ganes de bon rollo i passar-s'ho molt bé!)
ENS HI VEIEM??!!
Dolors Vidal |
|
 | |
Dolors Vidal

| Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Dt 06 Abr 2010, 23:18 | |
| HOLA NOIES!!! INFORMAR-VOS QUE EL DISSABTE 8 DE MAIG PORTEM A SOFIA DEEJAY A DISCOTECA PEACH. Moltes de vosaltres potser no la coneixeu pel seu nom artístic/professional... però segur que sabreu si us dic SOFIA CRISTO :-) ;-) Consulteu tots els nostres events en el meu FACEBOOK (Dolors Vidal) o visiteu el blog DIAMOND (Rosa & Dolors) http://diamondgirona.blogspot.com Salutacions a totes i a vera si ens veiem pel PEACH que està GENIAL!!! Cada cap de setmana hi passen més de 600 persones!! I us puc ven assegurar que hi ha molta noia!! Fins aviat! Dolors Vidal |
|
 | |
Amelie

Nombre de missatges: 8 Age: 29 Ubicació: La Bisbal d'Emporda Registration date: 02/02/2011
 | Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Dc 02 Feb 2011, 23:11 | |
| Bonees, Una pegunta! que sabeu si encara està obert el pub que deieu que hi havia a Vullpellac? és que fa poquet que visc per aquí i no em sona que hi hagi res d'ambient a prop? pot ser que l'hagin tancat?? Bé ja em direu algo, si voleu  Moltes gràcies!!! |
|
 | |
fragil Admin

Nombre de missatges: 268 Age: 39 Ubicació: Girona Registration date: 22/10/2007
 | Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Dl 07 Feb 2011, 09:38 | |
| Hola Amelie, doncs jo no recordo cap local d'ambient a Vullpellac... ho sento, no et puc ajudar. |
|
 | |
silenci
 Nombre de missatges: 71 Age: 48 Ubicació: girona Registration date: 27/04/2008
 | Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Dt 08 Feb 2011, 00:58 | |
| Hola Amelie, si el pub que hi havia a vulpellach és deia scènic però va durar poc temps.
Ja fa més d'un any que està tancat. |
|
 | |
Amelie

Nombre de missatges: 8 Age: 29 Ubicació: La Bisbal d'Emporda Registration date: 02/02/2011
 | Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Dj 10 Feb 2011, 23:37 | |
| Ohhh doncs vaja! Hauré de buscar si hi ha alguna coseta que quedi més a prop que Girona! Però moltes gràcies per contestar noies!!!
|
|
 | |
silenci
 | Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Ds 19 Feb 2011, 12:18 | |
| A Vilamalla hi ha el natural, a prop de Figueres, no en tinc ni ideia de com està l'ambient, i he sentit que a L'Escala hi ha un bar que el porten una parella de dones, però ara està tancat, de cara l'estiu si se alguna cosa ja ho comunicare. |
|
 | |
mrfmrf

Nombre de missatges: 15 Age: 31 Ubicació: ... Registration date: 13/12/2009
 | Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Ds 12 Mar 2011, 16:14 | |
| | silenci escrigué: | A Vilamalla hi ha el natural, a prop de Figueres, no en tinc ni ideia de com està l'ambient, i he sentit que a L'Escala hi ha un bar que el porten una parella de dones, però ara està tancat, de cara l'estiu si se alguna cosa ja ho comunicare. |
El de l'Escala es el del port? una meva amiga francesa era la que el protava...obren pel marc o abril crec, esta molt be, ja hi anire jo si es pot, estic al Japo i de moment ni sortir del pis es pot per la radioactivitat. |
|
 | |
Amelie

| Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Dg 13 Mar 2011, 23:09 | |
| Doncs ja miraré més endavant si està bé o què! moltes gràcies per la info. Osti al Japó! està molt xungo realment lo de la radioactivitat? aquí ho pinten fatal (a comptagotes però fatal) bé ànims i merci de nou! |
|
 | |
mrfmrf

| Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Dl 14 Mar 2011, 12:59 | |
| ha explotat un altre reactor i el reactor numero 2 tambe esta apunt, si ja no ha fet!! el secretari d estat ha sortit depres dient que la radioactivitat estaba sota control..ja porten temps dient que tot esta "sota control" i despres els hi explota als nasos. pero era un terratremol d escala 9!
a on jo estic el mal son son els terratremols i la falta de menjar als supers...vaig escriure en el forum del diari El Punt i despes ho van publicar...
http://www.elpunt.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/382522-el-1er-ministre-del-japo-vivim-la-pitjor-crisi-des-de-la-ii-guerra-mundial.html?dema=1 http://www.elpunt.cat/noticia/article/2-societat/5-societat/382711-tres-dies-dangoixa.html
Jo tambe tinc ganes d anar aquest pub i de veure molt de menjar! |
|
 | |
Amelie

| Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Dl 14 Mar 2011, 14:40 | |
| Moltes gràcies per l'enllaç, ufff fa una mica de por tot plegat! Molts ànims i sort! |
|
 | |
mrfmrf

| Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Dl 14 Mar 2011, 16:16 | |
| gracies pels anims!  tot i q el divendres semblava q era "el final" ara estic millor i estic segura q tot sortira be |
|
 | |
silenci
 | Assumpte: Re: Discoteques/PUB Girona Dt 22 Mar 2011, 21:46 | |
| He llegit els articles que has comentat, jo ho he estat seguint a traves de: los ojos de ella - blog losojosdeella.com
És d'un noi que també viu a Tokio, hi ha moltes fotos, crec que per sort ha passat a Japó, ja que aixó passa a qualsevol altre païs, i la desgràcia és molt més gran, ja que no hi ha cap païs tant ben preparat per els terratremols com Japó. I no podem deixar de banda el civisme que han demostrat aquesta gent, crec que tenim moltes coses per apendre del Japonessos.
Molta paciència i molts anims desde Girona. |
|
 | |
|