GLG.CAT
Ens hem traslladat al Facebook!

Aquest Fòrum quedarà desactivat en breu, per això us convidem a visitar la nostra pàgina del Facebook, on és més fàcil participar i compartir informació. Ens veiem!

Copieu i enganxeu qualsevol d'aquestes adreçes al vostre navegador web, ambdues redireccionen al Facebook del GLG i no us oblideu d'afegir-les als vostres Favorits!:

glg.cat
facebook.glg.cat
GLG.CAT
Ens hem traslladat al Facebook!

Aquest Fòrum quedarà desactivat en breu, per això us convidem a visitar la nostra pàgina del Facebook, on és més fàcil participar i compartir informació. Ens veiem!

Copieu i enganxeu qualsevol d'aquestes adreçes al vostre navegador web, ambdues redireccionen al Facebook del GLG i no us oblideu d'afegir-les als vostres Favorits!:

glg.cat
facebook.glg.cat
GLG.CAT
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
GLG.CAT

Ens hem traslladat al Facebook!!! Can Ninetes (Ctra. Santa Eugènia 146 - Girona) FACEBOOK.GLG.CAT
 
ÍndexÍndex  PortalPortal  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  
Temas similares
Navegació
 Facebook del GLG.cat
 Antic Fòrum
 Missatges
 Xat
 Recerca
 FAQ
Últimos temas
» Ens mudem al Facebook!
Sóc lesbiana perquè em dóna la gana Icon_minitimeDc 19 Set 2012, 21:44 por fragil

» PRESENTACIÓ
Sóc lesbiana perquè em dóna la gana Icon_minitimeDc 19 Set 2012, 21:36 por fragil

» RECOMENACIONS LLIBRES
Sóc lesbiana perquè em dóna la gana Icon_minitimeDj 16 Ago 2012, 02:47 por tramuntana

» Hola
Sóc lesbiana perquè em dóna la gana Icon_minitimeDg 11 Des 2011, 07:00 por Isobel

» Ens mudem al Facebook!!!
Sóc lesbiana perquè em dóna la gana Icon_minitimeDc 30 Nov 2011, 03:16 por fragil

» Hola!
Sóc lesbiana perquè em dóna la gana Icon_minitimeDg 06 Nov 2011, 02:58 por Isobel

» Si us agrada, doneu-li difusió. Gràcies
Sóc lesbiana perquè em dóna la gana Icon_minitimeDt 01 Nov 2011, 04:19 por ylake

» Volem ser mares
Sóc lesbiana perquè em dóna la gana Icon_minitimeDg 30 Oct 2011, 06:43 por ylake

» Pel·lícules de Temàtica
Sóc lesbiana perquè em dóna la gana Icon_minitimeDv 28 Oct 2011, 20:36 por fragil

» LIP SERVICE
Sóc lesbiana perquè em dóna la gana Icon_minitimeDt 25 Oct 2011, 20:39 por fragil

Mejores posteadores
fragil (272)
Sóc lesbiana perquè em dóna la gana Vote_lcapSóc lesbiana perquè em dóna la gana Voting_barSóc lesbiana perquè em dóna la gana Vote_rcap 
silenci (71)
Sóc lesbiana perquè em dóna la gana Vote_lcapSóc lesbiana perquè em dóna la gana Voting_barSóc lesbiana perquè em dóna la gana Vote_rcap 
la dama d'aragó (23)
Sóc lesbiana perquè em dóna la gana Vote_lcapSóc lesbiana perquè em dóna la gana Voting_barSóc lesbiana perquè em dóna la gana Vote_rcap 
titi (19)
Sóc lesbiana perquè em dóna la gana Vote_lcapSóc lesbiana perquè em dóna la gana Voting_barSóc lesbiana perquè em dóna la gana Vote_rcap 
bisbis (19)
Sóc lesbiana perquè em dóna la gana Vote_lcapSóc lesbiana perquè em dóna la gana Voting_barSóc lesbiana perquè em dóna la gana Vote_rcap 
MAC (19)
Sóc lesbiana perquè em dóna la gana Vote_lcapSóc lesbiana perquè em dóna la gana Voting_barSóc lesbiana perquè em dóna la gana Vote_rcap 
chakalita (17)
Sóc lesbiana perquè em dóna la gana Vote_lcapSóc lesbiana perquè em dóna la gana Voting_barSóc lesbiana perquè em dóna la gana Vote_rcap 
martass (17)
Sóc lesbiana perquè em dóna la gana Vote_lcapSóc lesbiana perquè em dóna la gana Voting_barSóc lesbiana perquè em dóna la gana Vote_rcap 
mrfmrf (15)
Sóc lesbiana perquè em dóna la gana Vote_lcapSóc lesbiana perquè em dóna la gana Voting_barSóc lesbiana perquè em dóna la gana Vote_rcap 
xenta (14)
Sóc lesbiana perquè em dóna la gana Vote_lcapSóc lesbiana perquè em dóna la gana Voting_barSóc lesbiana perquè em dóna la gana Vote_rcap 
Qui està Connectat
En total hi ha 8 usuaris connectats :: 0 Registrats, 0 Ocults i 8 Invitats

Cap

El major nombre d'usuaris connectats fou 34 el Dv 14 Abr 2023, 23:00
Estadístiques
Tenim 178 usuaris registrats
El darrer usuari registrat és elmo222

Els nostres usuaris han publicat un total de 624 missatges en 289 argumentos.
Març 2024
DlDtDcDjDvDsDg
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
CalendariCalendari
 

 Sóc lesbiana perquè em dóna la gana

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Invitat
Invitat
avatar



Sóc lesbiana perquè em dóna la gana Empty
MissatgeAssumpte: Sóc lesbiana perquè em dóna la gana   Sóc lesbiana perquè em dóna la gana Icon_minitimeDc 23 Jul 2008, 23:44

Hola dones,
m'estreno i el títol del meu apartat és perquè he estat xafardejant pel "foro" i la cosa que acabo de llegir m'ha fet pensar...jo no sóc gay elle....sóc lesbiana, si cal bollera, tortillera, quina moda aquesta de voler donar noms nous a les coses. Jo reivindico els noms pejoratius que han fet servir per anomenar-nos. Sí, jo sóc de les del triangle rosa o negre invertit, ja sé que l'arc iris és més vistós i divertit, però les connotacions del triangle són de lliuta, de moltes que van morir als camps d'extermini nazis per ser lesbianes, de les que van donar la cara per totes nosaltres, de les que van rebre la repressió franquista amb la llei de "vagos i maleantes", de les que malgrat les dificultats, no s'amagaven i ens van obrir camí. Èpoques dures que hem de recuperar en la nostra memòria històrica i no oblidar. Per això sóc lesbiana, amb l'alegria del record de totes elles. A més de ser lesbiana ho sóc perquè en dóna la gana...però aquest és un altre tema de debat. Salut maques!
Tornar a dalt Ir abajo
bisbis

avatar


Nombre de missatges : 19
Registration date : 04/04/2008

Sóc lesbiana perquè em dóna la gana Empty
MissatgeAssumpte: també em dóna la gana   Sóc lesbiana perquè em dóna la gana Icon_minitimeDt 29 Jul 2008, 23:21

Hola a totes i a la venerable Lila,

Les lesbianes no som “gay”, ni gais.

Primer, perquè “gai” ens inclou al grup d'homes homosexuals, és a dir, generalitza i ens fa invisibles un cop més.

Però també perquè és influència d’una altra cultura que ja fa servir “gay” per referir-se a homes i dones homosexuals. Dels Estats Units ja en vam agafar l’arc de Sant Martí i l’orgull, mentre ja tenim un bonic triangle i un alliberament... És clar que hem de prendre les coses bones de l'estranger, però també hem de valorar les nostres i no creure que tot el que és en anglès i ve de fora és més sofisticat!!!
Tornar a dalt Ir abajo
mrfmrf

mrfmrf


Femení
Nombre de missatges : 15
Age : 43
Ubicació : ...
Registration date : 14/12/2009

Sóc lesbiana perquè em dóna la gana Empty
MissatgeAssumpte: Re: Sóc lesbiana perquè em dóna la gana   Sóc lesbiana perquè em dóna la gana Icon_minitimeDj 27 Maig 2010, 15:09

quina pena que la "Lila" ja no escrigui mes..
Tornar a dalt Ir abajo
 
Sóc lesbiana perquè em dóna la gana
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
GLG.CAT :: Notícies :: Arxiu: 2008-
Canviar a: